1 00:00:13,360 --> 00:00:16,080 En aquest vídeo veurem com controlar el llançament 2 00:00:16,120 --> 00:00:18,880 dels vídeos de Resolume mitjançant el protocol MIDI. 3 00:00:19,360 --> 00:00:22,680 Utilitzarem el driver de xarxa MIDI del sistema operatiu Mac, 4 00:00:22,720 --> 00:00:24,600 anomenat Driver IAC, que vam trobar 5 00:00:24,640 --> 00:00:26,880 a la "Configuració d'Àudio MIDI" de Mac. 6 00:00:31,720 --> 00:00:36,360 A QLab tenim activat un port de sortida MIDI, el Driver IAC. 7 00:00:42,120 --> 00:00:45,680 A Resolume activem el Driver IAC "MIDI Input", 8 00:00:46,000 --> 00:00:48,400 que és per on entraran els missatges MIDI 9 00:00:48,720 --> 00:00:50,240 llançats des de QLab. 10 00:00:54,040 --> 00:00:55,560 Si despleguem aquesta pestanya, 11 00:00:55,600 --> 00:00:59,160 trobem el visor de missatges MIDI d'entrada a Resolume. 12 00:01:00,200 --> 00:01:04,720 A QLab, tenim programades tres cues que llancen missatges MIDI. 13 00:01:06,000 --> 00:01:08,560 Si enviem els missatges MIDI de cada cue, 14 00:01:08,920 --> 00:01:11,800 podem veure com entren a Resolume a través del visor. 15 00:01:27,920 --> 00:01:29,880 Quan enviem els missatges des de QLab, 16 00:01:30,040 --> 00:01:33,000 el paràmetre queda aplicat a un missatge MIDI concret.