1
00:00:13,360 --> 00:00:16,080
En aquest vídeo veurem
com controlar el llançament
2
00:00:16,120 --> 00:00:18,880
dels vídeos de Resolume
mitjançant el protocol MIDI.
3
00:00:19,360 --> 00:00:22,680
Utilitzarem el driver de xarxa MIDI
del sistema operatiu Mac,
4
00:00:22,720 --> 00:00:24,600
anomenat Driver IAC,
que vam trobar
5
00:00:24,640 --> 00:00:26,880
a la "Configuració d'Àudio MIDI"
de Mac.
6
00:00:31,720 --> 00:00:36,360
A QLab tenim activat un port
de sortida MIDI, el Driver IAC.
7
00:00:42,120 --> 00:00:45,680
A Resolume activem
el Driver IAC "MIDI Input",
8
00:00:46,000 --> 00:00:48,400
que és per on entraran
els missatges MIDI
9
00:00:48,720 --> 00:00:50,240
llançats des de QLab.
10
00:00:54,040 --> 00:00:55,560
Si despleguem aquesta pestanya,
11
00:00:55,600 --> 00:00:59,160
trobem el visor de missatges MIDI
d'entrada a Resolume.
12
00:01:00,200 --> 00:01:04,720
A QLab, tenim programades
tres cues que llancen missatges MIDI.
13
00:01:06,000 --> 00:01:08,560
Si enviem
els missatges MIDI de cada cue,
14
00:01:08,920 --> 00:01:11,800
podem veure com entren
a Resolume a través del visor.
15
00:01:27,920 --> 00:01:29,880
Quan enviem els missatges
des de QLab,
16
00:01:30,040 --> 00:01:33,000
el paràmetre queda aplicat
a un missatge MIDI concret.